8 תשובות
שואל השאלה:
בואי נחרוג ונלך על סכום גבוה יותר
אני לא רוצה לבד
אני רוצה שבית השקעות יהיה בהתערבות כי יש לי אפס ידע בזה אבל לא רוצה שהכסף יהיה בבנק
בואי נחרוג ונלך על סכום גבוה יותר
אני לא רוצה לבד
אני רוצה שבית השקעות יהיה בהתערבות כי יש לי אפס ידע בזה אבל לא רוצה שהכסף יהיה בבנק
אנונימית
אז לכי לבית השקעות מכובד ותשבי איתם אבל את חייבת להבין על קצה המזלג לפחות איך עולם ההשקעות עובד.
בסך הכל ישאלו אותך כמה את רוצה לסכן את הכסף וככל שתסכני אותו יותר ככה הפוטנציאל לרווח יהיה יותר גדול אבל לא משנה מה תעשי הם יחתכו לך מהרווח ככה זה עובד.
אבל אם מדובר בסכום יותר גדול נניח בין 150 ל-300 אלף שקלים הייתי ממליצה לך כבר ללכת לכיוון של נכס נדלני.
בסך הכל ישאלו אותך כמה את רוצה לסכן את הכסף וככל שתסכני אותו יותר ככה הפוטנציאל לרווח יהיה יותר גדול אבל לא משנה מה תעשי הם יחתכו לך מהרווח ככה זה עובד.
אבל אם מדובר בסכום יותר גדול נניח בין 150 ל-300 אלף שקלים הייתי ממליצה לך כבר ללכת לכיוון של נכס נדלני.
שואל השאלה:
נדלן זה השקעה לטווח ארוך
אבל יש גם את הבעיות משל עצמם
אני מעדיפה בית השקעות כי עדיף כסף שמיצר כסף מכסף שתקוע על דירה
כסף שמיצר כסף יתן לי בטחון כלכלי יותר מאשר דירה
דירה אפשר יהיה אחר כך לקנות
נדלן זה השקעה לטווח ארוך
אבל יש גם את הבעיות משל עצמם
אני מעדיפה בית השקעות כי עדיף כסף שמיצר כסף מכסף שתקוע על דירה
כסף שמיצר כסף יתן לי בטחון כלכלי יותר מאשר דירה
דירה אפשר יהיה אחר כך לקנות
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר להפסיד את מה שמשקיעים בבת השקעות? למשל 150 שקל אני מכניסה
אני יכולה לצאת בסוף עם 100? או 50? או בכלל עם אפס? קיים מצב בזה?
אפשר להפסיד את מה שמשקיעים בבת השקעות? למשל 150 שקל אני מכניסה
אני יכולה לצאת בסוף עם 100? או 50? או בכלל עם אפס? קיים מצב בזה?
אנונימית
עם 0 כמעט ולא סביר אבל עם 100 מאוד הגיוני
במיטב דש את יכולה אפילו להתחיל מכמה אלפים בבתי השקעות גדולים יותר לדעתי את צריכה עשרות אלפים. בוא נגיד את זה ככה אם אין לך לפחות 40 אלף הייתי ממליצה לך להשקיע את הכסף בעצמך לעשות איזה משהו.
שואל השאלה:
בבית השקעות מאיזה סכום אפשר להתחיל?
ובבית השקעות אני חייבת לבחור?
אני רוצה לטווח הארוך כנראה
בבית השקעות מאיזה סכום אפשר להתחיל?
ובבית השקעות אני חייבת לבחור?
אני רוצה לטווח הארוך כנראה
אנונימית
דבר ראשון את צריכה סכומים יחסית גדולים בשביל בית השקעות. בתי השקעות מכובדים זה כמו בנק את באה את אומרת להם זה הכסף שלי מה האופציות שאתם יכולים לתת לי והם משקיעים את זה עבורך אם היא התייעצות איתך בלי התייעצות איתך לפי מה שאתם מחליטים וקובעים והם לוקחים לך גם מהרווחים.
יש גם בתי השקעות שהם יותר פופולריים היום כמו מיטב דש שבו את יכולה להשקיע בעצמך את יכולה גם להתקשר אליהם ואת בעצם בוחרת כמה סיכון את רוצה לשים על הכסף שלך מה התנודתיות של המקומות שאת משקיעה בהם ואם את רוצה להשקיע לטווח ארוך/ קצר מבחינת למשוך את הכספים.
יש גם בתי השקעות שהם יותר פופולריים היום כמו מיטב דש שבו את יכולה להשקיע בעצמך את יכולה גם להתקשר אליהם ואת בעצם בוחרת כמה סיכון את רוצה לשים על הכסף שלך מה התנודתיות של המקומות שאת משקיעה בהם ואם את רוצה להשקיע לטווח ארוך/ קצר מבחינת למשוך את הכספים.
באותו הנושא: