5 תשובות
היפה קצת מוזר אבל זה גם תלוי באיזה טון הוא אמר את זה, עם עוד פעם זה קורה תתחילי לחשוד
אם את מרגישה בנוח זה בסדר
לגיטמי בעיניי
כן זה הפסיכולוג שלך הכל טוב
אם זאת פעם ראשונה כן.
אם את זאת שמעלה פה כל כמה זמן על דברים שהפסיכולוג אומר לך שדומים לזה- לא.