15 תשובות
שזה מהמם, חמוד
יפה רצח
מה הבעיה בזה?
אנונימי
שואל השאלה:
זה פשוט פגם
זה הדבר הכי יפה שיכול להיות
הפגם הכי יפה שאדם יכול לקבל
וואלה זה ממש יפה והרבה שאנשים יחשבו ככה על תשנאי את עצמך
בוא נגיד ככה יש דברים יותר גרועים
שואל השאלה:
אני לא שונאת את עצמי אני שונאת שזה יושב עליי
שואל השאלה:
אני אסביר לכם
כל תמונה שאני מחייכת בה
פשוט רואים רואים את זה וזה כל כך מפריע לי
ואפילו אם אני עושה את עצמי מחייכת עדיין רואים את הגומות
ויש לי גומות ממש חזק שזה כאילו ממש רואים
לי נגיד, יש גומות ליד הסנטר כזה, ואני כזה אומרת לעצמי כזה "חבל שאין לי גומות בלחיים" מרוב שזה יפה
צרות של עשירים
לי יש גומה אחת לא חזקה והייתי הורגת בשביל שתיים חזקות
שואל השאלה:
חברים יש לי גומות באוזן בנוסף על הלחיים זה סיוט
חח תתנחמי בזה שאחיינית שלי בגיל שנתיים בערך (כיום 9 אם אני לא טועה) נפלה על הלחי, על הפינה השפיצית של השולחן (אאוץ')
ונוצרה לה מזה גומה של החיים חחח! אז היא קיבלה את ה"פגם" בדרך אחרת מלהיוולד איתו חח! בלחי השנייה יש לה גומה רק שאם מתמקדים אפשר לזהות שהגומה מהמכה היא יותר בולטת.
זה ממש יפה וחמוד, עד היום אנחנו נזכרים בזה לפעמים כשהיא מחייכת וזה מוסיף חן תהי בטוחה (:
ותשלימי עם זה.

ועוד משהו;
לאהוב את עצמך לא מול המראה.