3 תשובות
למה לא מגיע לך?
יומולדת תטוסי
אם את חושבת שלא מגיע לך אז תבקשי לעשות משהו יותר קטן אם באלך
יומולדת תטוסי
אם את חושבת שלא מגיע לך אז תבקשי לעשות משהו יותר קטן אם באלך
בקשר לתסכול, קרה לי גם שחגגו לחברה שלי
כמה ימים לפני ואני גרה ממש כחוק והגעתי בשיא המלחמה כדי לחגוג לה
אבל לי הם רק שלחו מזל טוב .. ולא טרחו אפילו להגיע או להתנצל על זה שלא יכלו לבוא :/
ובקשר לטיסה
למה לא מגיע לך?
אם להורים שלך יש אפשרות לתת לך טיסה והן משתדלים בשבילך רוצים שיהיה לך כיף אז תקחי את זה, זה גם ישמח אותם. שהם נתנו לך משהו ואת מאושרת בו, מאשר שלא תקחי הן ירגישו קצת באסה שהם לא יכלו לתת לך את הדבר הכי שווה שאפשר
כמה ימים לפני ואני גרה ממש כחוק והגעתי בשיא המלחמה כדי לחגוג לה
אבל לי הם רק שלחו מזל טוב .. ולא טרחו אפילו להגיע או להתנצל על זה שלא יכלו לבוא :/
ובקשר לטיסה
למה לא מגיע לך?
אם להורים שלך יש אפשרות לתת לך טיסה והן משתדלים בשבילך רוצים שיהיה לך כיף אז תקחי את זה, זה גם ישמח אותם. שהם נתנו לך משהו ואת מאושרת בו, מאשר שלא תקחי הן ירגישו קצת באסה שהם לא יכלו לתת לך את הדבר הכי שווה שאפשר
אנונימית
נו, אז את מתלוננת שיותר מידי טוב? אני יכול לחלום על הורים כאלו, לא שההורים שלי רעים אבל על כל דבר שהם נותנים מציבים לי תנאים וזה מבאס מאוד, תשמחי שיש לך מזל.
אנונימי
באותו הנושא: