8 תשובות
לדעתי הבחורה צריכה פרופורציות ודחוף
אז בתור חברה טובה הייתי עושה את אותו דבר
אז בתור חברה טובה הייתי עושה את אותו דבר
היא המגזימה לדעתי, לבכות על בן אדם שיש לו חברה והיא בכלל לא נפגשה איתו אף פעם..פתטי
את צודקת, מסכים איתך
את צודקת, מסכים איתך
שואל השאלה:
היא בדיוק כתבה לי שהיא תשאר בגלל זה בלי חברות
אני באמת לא מבינה מה הקשר
היא בדיוק כתבה לי שהיא תשאר בגלל זה בלי חברות
אני באמת לא מבינה מה הקשר
איזו הגזמהה את ממש סבבה
אני חושבת שאת צודקת
שואל השאלה:
^^זה כבר חודשיים כזה זה כבר מתסכל
^^זה כבר חודשיים כזה זה כבר מתסכל
לא. היא אובססיבית.
נכון שהיא צריכה פרופורציות אבל יכולת להיות יותר עדינה איתה.
כל אחד מגיב אחרת לסיטואציות ויכול להיות שתוך תוכה היא אמינה שבאמת יש לה סיכוי איתו.
זו דעתי
כל אחד מגיב אחרת לסיטואציות ויכול להיות שתוך תוכה היא אמינה שבאמת יש לה סיכוי איתו.
זו דעתי
באותו הנושא: