4 תשובות
תפני לשיין, באתר שלהם ותגידי להם על הבעיה
שואל השאלה:
איפה באתר ? עם הבוט הזה ?
איפה באתר ? עם הבוט הזה ?
תיכנסי לשיין ותלחצי על "אני" ואז תלחצי על "תמיכה" ואז על "בעיות בהזמנה"
שואל השאלה:
אין שם אופצייה של "לא הגיע לי החבילה" זה פשוט החזרה וזה
אין שם אופצייה של "לא הגיע לי החבילה" זה פשוט החזרה וזה
באותו הנושא: