9 תשובות
2017 זה גבולי, עדיף ללכת למיון ולהתייעץ על קבלת זריקה נוספת
שואל השאלה:
לא משנה עשיתי בכיתה ח ואני בי ועשיתי גם ב2017
לא משנה עשיתי בכיתה ח ואני בי ועשיתי גם ב2017
שואל השאלה:
אבל מה לשים על זה
אבל מה לשים על זה
2017 זה רחוק מדי, אתה צריך לקבל חיסון נוסף. תפנה למיון ושגם יבדקו את הפצע ברגל. בינתיים תפעיל לחץ על הפצע עם בגד נקי או תחבושת כדי לעצור את הדם.
שואל השאלה:
עשיתי גם בח ואני עכשיו בי
עשיתי גם בח ואני עכשיו בי
אז עשית חיסון נוסף ב 2022? אם ככה זה בסדר
רק תשים לב שהדימום יעצור
רק תשים לב שהדימום יעצור
כן זה בסדר
שואל השאלה:
זה בסדר ??????
זה בסדר ??????
שואל השאלה:
ב2021 עשיתי
ב2021 עשיתי
באותו הנושא: