13 תשובות
לא, זה פשוט אנשים שלא הסכימו עם מה שרשמת או שאנשים סתם מניאקים
לא זה סתם חוות דעת
נופ
לא. זה השפלה פומבית רק.
לא
לא
נקודות אמינות בכללי זה באמת משמעותי אלא אם את מתחת 50
מי עושה מינוסים לכולם??
אנונימית
לא, זה פשוט הבעת אי הסכמה עם מה שכתבת
לא
וואו אנשים פה ממורמרים על מה המינוסים
זה להראות שהתשובה איננה נכונה/לא מסכימים איתה

זה לא קשור לנקודות אמינות
אנונימית
חוות דעת לראות אם אנשים מסכימים איתך או לא
לא, זה אומר שלא הסכימו איתך, פלוס אומר שהסכימו איתך