6 תשובות
שואל השאלה:
שילמתי כבר מקדמה, אני באמת ניסיתי להקציב לעצמי כמה שפחות לבזבוזים ואני גם רוצה להאמין שאני אשאר עם עודף מהכסף של הבזבוזים. אבל זה מבאס ברמות לדעת שרק שנה הבאה אוכל להתחיל אם זה תלוי בכסף שלי.. כל פעם שאני באה לדבר עם אבא שלי על זה הוא אומר שאני "ממהרת" ושהוא מאמין שאני אצליח לממן את זה בעצמי
שילמתי כבר מקדמה, אני באמת ניסיתי להקציב לעצמי כמה שפחות לבזבוזים ואני גם רוצה להאמין שאני אשאר עם עודף מהכסף של הבזבוזים. אבל זה מבאס ברמות לדעת שרק שנה הבאה אוכל להתחיל אם זה תלוי בכסף שלי.. כל פעם שאני באה לדבר עם אבא שלי על זה הוא אומר שאני "ממהרת" ושהוא מאמין שאני אצליח לממן את זה בעצמי
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי שהיה לי, כל הכסף שלי הולך על החופשות. החודש אני מסיימת לשלם על החופשה המרכזית שעולה 3.5 ויש לי לחסוך עוד 2000 שקל לבזבוזים. חודש הבא המשכורת תלך על החופשה השניה (2000 שקלים נוספים כולל בזבוזים) וישלח לחסוך לחנוכה עוד 2000-2500 שקלים נוספים. קצת קשה לי להאמין שאני אצליח לעשות חצי חצי ביחד איתם:( ואם אני אגיע למצב שאממן לעצמי זה יהיה רק שנה הבאה
הלוואי שהיה לי, כל הכסף שלי הולך על החופשות. החודש אני מסיימת לשלם על החופשה המרכזית שעולה 3.5 ויש לי לחסוך עוד 2000 שקל לבזבוזים. חודש הבא המשכורת תלך על החופשה השניה (2000 שקלים נוספים כולל בזבוזים) וישלח לחסוך לחנוכה עוד 2000-2500 שקלים נוספים. קצת קשה לי להאמין שאני אצליח לעשות חצי חצי ביחד איתם:( ואם אני אגיע למצב שאממן לעצמי זה יהיה רק שנה הבאה
אנונימית
את יכולה לבקש מהם להתחלק בכסף לרישיון איתם, לא בהכרח שהם ישלמו הכול. תחסכי עוד קצת ותבקשי מהם לפחות חצי מהסכום
תגידי לו שאת תקשיבי לו ואת תקפצי אותו. למקומות או את אמא שלך או את אחים שלך לבית ספר וזה
כדי לדעת איך לשכנע אותם, צריך להבין מה הנימוקים שלהם לסרב, אם זה לא מניע כלכלי, מה כן
רשיון זה עסק יקר זה יכול להגיע למעל 5 אלף ההורים לא חייבים לממן לך רשיון מה השלב הבא תבקשי מהם רכב
מה יותר חשוב לך רשיון או חופשות? כי לפעמים בחיים צריך לוותר על משהו אם הרעיון חשוב לך תוותרי על החופשות תנסי לבקש החזר כסף או פשוט תחכי בסבלנות זה שכולם כבר עם רשיון זה לא אומר כלום אז תוציאי רשיון עד שנה מה הלחץ למהר
אם הרשיון מאוד חשוב לך היית צריכה לחשוב על זה לפני ששלמת על החופשות
וזה שההורים שלך קיבלו ירושה זה לא אומר כלום הם לא חייבים לממן לך את הרשיון תחסכי בעצמך עד שתהיה לך אפשרות לשלם לבד גם אם זה יקח שנה או שלוש שנים
מה יותר חשוב לך רשיון או חופשות? כי לפעמים בחיים צריך לוותר על משהו אם הרעיון חשוב לך תוותרי על החופשות תנסי לבקש החזר כסף או פשוט תחכי בסבלנות זה שכולם כבר עם רשיון זה לא אומר כלום אז תוציאי רשיון עד שנה מה הלחץ למהר
אם הרשיון מאוד חשוב לך היית צריכה לחשוב על זה לפני ששלמת על החופשות
וזה שההורים שלך קיבלו ירושה זה לא אומר כלום הם לא חייבים לממן לך את הרשיון תחסכי בעצמך עד שתהיה לך אפשרות לשלם לבד גם אם זה יקח שנה או שלוש שנים
אנונימית
באותו הנושא: