תשובה אחת
לפי מה שהבנתי אלכוהול עלול להגביר את תופעות הלוואי של ריטלין, וברסקיו יש אלכוהול, ההמלצה היא לקרוא את החוברת שנמצאת בתוך הקופסא של הכדור, אמור להיות כתוב שם אם מותר אלכוהול או לא. ואם אין לך את החוברת אז להתייעץ עם רוקח (בבית מרקחת או בסופר פארם)
באותו הנושא: