5 תשובות
ברור
כן בוודאי
כן אבל זה חרא אחי כי זה אותם תרגילים כמו בחדר כושר רק שאתה הרבה יותר מתאמץ
שואל השאלה:
לרוב ה קנה לי...- זה יותר כיף לי, זה יותר מאמץ אז אני מרגיש לא רק כאב כשאני מגיע לכשל, אני יכול לעשות את זה לבד כמו בגינת ספורט בבית הספר שלי, אני לא צריך להתקע על איך לעשות ועוד....
לרוב ה קנה לי...- זה יותר כיף לי, זה יותר מאמץ אז אני מרגיש לא רק כאב כשאני מגיע לכשל, אני יכול לעשות את זה לבד כמו בגינת ספורט בבית הספר שלי, אני לא צריך להתקע על איך לעשות ועוד....
כן
באותו הנושא: