8 תשובות
מי שאת אוהבת
איזה סגנון מוזיקה את אוהבת?
איזה סגנון מוזיקה את אוהבת?
תלוי בסגנון אבל
אביתר בנאי
קוקי לבנה
עומר אדם
fletcher יש לה רק שלוש שירים שאני אוהבת אבל שרה טוב
רביד פלוטניק
שאזאמט
ילד
עומר גואטה יש לו שיר ממש טוב
בר צברי
שלמה ארצי
רון בוחניק
אם תרצי יש לי פלייליסט ממש ממש מגוון
אביתר בנאי
קוקי לבנה
עומר אדם
fletcher יש לה רק שלוש שירים שאני אוהבת אבל שרה טוב
רביד פלוטניק
שאזאמט
ילד
עומר גואטה יש לו שיר ממש טוב
בר צברי
שלמה ארצי
רון בוחניק
אם תרצי יש לי פלייליסט ממש ממש מגוון
אני אובססיבית לbootleg (+) של isyti כרגע
שואל השאלה:
באנגלית אולי?
באנגלית אולי?
אנונימית
שואל השאלה:
ושירים יותר ישנים קצת
ושירים יותר ישנים קצת
אנונימית
your song של ג'ון אלטון
שירים של וואן דיירקשיין סבירים יחסית
שירים של נייל הורן גם
new rules
לא מכירה ישנים כל כך
שירים של וואן דיירקשיין סבירים יחסית
שירים של נייל הורן גם
new rules
לא מכירה ישנים כל כך
זה יותר אלקטרוני מה שנתתי אם את מחפשת ישנים באנגלית אני אוהבת את the cleaners from venus, the gun club, ramons, the stooges, pylon, talking heads, the chameleons, the sound, siouxsie and the banshees
סיזה פרנק אושן ברנט פאיאז טיילר דה קרייטור out kast ג'נה איקו קניה ווסט mf פלייבוי קארטי טים אימפלה ברייסון טילר קנדריק לאמר
באותו הנושא: