התחברות הרשמה

זה מרגיש לי קצת מוזר שהשתלטנו על מעבר רפיח כל כך מהר זה הגיוני?

כאילו כל החודשים האלה הפכו את רפיח למבצע ענק והנקודת מפנה במלחמה שתביא לסוף המלחמה וכאילו תוך כמה שעות השתלטנו על המעבר חוסלו רק 20 מחבלים, אף אחד מהם לא סינוואר או דף ולא מצאנו אף חטוף, זה מרגיש מאוד מוזר ולא הגיוני. מה דעתכם?
7 במאי 2024, 10:59
ישראלמלחמההמצב הבטחוני    
תשובה אחת
זה הגינוי זה צבא גדול מול ארגון טרור תאמיני ואל תפחדי ה איתנו שמחתי לעזור וגם הצבא
yahahv
באותו הנושא:
למה יש שמועות שמצרים תפתח את מעבר רפיח?
(לוויכוח עם פלסטיני) זה נכון שכדי לעזוב את עזה למצרים דרך מעבר רפיח, צריך ויזה ישראלית?
ישראל מפקחת על מעבר רפיח?
אני מרגיש שסגנון מוזיקה מסוים "השתלט לי על החיים"..
למה משחררים את החטופים דרך מעבר רפיח?
מזה מעבר רפיח? מה המטרה שלו?
אני מרגיש שהמוזיקה השתלטה לי על החיים, זה רע לדעתכם?
ישראל מפקחת על מעבר רפיח?
איפה ממוקם מעבר רפיח?
מעבר רפיח נכבש?
למה מצרים לא רוצים לקבל את העזתים במעבר רפיח??