זה מרגיש לי קצת מוזר שהשתלטנו על מעבר רפיח כל כך מהר זה הגיוני?
כאילו כל החודשים האלה הפכו את רפיח למבצע ענק והנקודת מפנה במלחמה שתביא לסוף המלחמה וכאילו תוך כמה שעות השתלטנו על המעבר חוסלו רק 20 מחבלים, אף אחד מהם לא סינוואר או דף ולא מצאנו אף חטוף, זה מרגיש מאוד מוזר ולא הגיוני. מה דעתכם?