4 תשובות
רוב הסיכויים שאת לא שמה מספיק זמן במכשיר או שהלק פג תוקף (אני חושבת שפעם אחת חברה שלי מרחה לי לק והוא לדעתי לא היה בתוקף וזה יצא נוראי)
מניסיון זה בגלל שאת לא משייפת טוב את הציפורן, במיוחד בקצוות.
אולי את לא משייפת טוב את הציפורן
כנראה את לא מחכה מספיק זמן שיתייבייש
אנונימית
באותו הנושא: