2 תשובות
דרייק טען שהוא הראפר הכי טוב וירד על קנדריק ועוד ראפר והם עשו דיס אחד על השני (שיר ירידה אחד על השני).
וכמובן שהקנדריק אכל את דרייק בלי מלח.
וגרף מיליון צפיות לשיר שהוא עשה תוך כמה דקות.
ומלא יוצאים על דרייק עכשיו..
שואל השאלה:
באמת?? אני אוהבת את דרייק אבל יותר מקאנדריק חבל