2 תשובות
היתי עם מישהו ופיתאום הוא התאהב בחברה שלי
כנראה שהוא הציעה לה והיא לא הסכימה
אבל אני לא יודעת במדוייק
וכל זה כשהיינו ביחד!
קרה, זה יכול לקרות לכל בחורה נורמאלית ורגילה. פשוט אמרתי ביי ביי, מגיע לי יותר, אני לא אהיה אופציה ב', מגיע לי להיות אופציה א', בלעדית. שהגבר שלי יאהב רק אותי. (:
אנונימית