7 תשובות
"הכל בסדר"..?
"סולח.ת"...?
"סולח.ת"...?
"הכל בסדר לפחות אף אחד לא נפגע" אם אף אחד לא נפגע
סלחתי
הכל טוב
אם אתה סולח, אז
- אני מעריך את זה
- אני סולח
- אני שמח שהבנת את הטעויות שלך
- תודה, ואני מקווה שזה לא יחזור על עצמו
- אני שמח שסידרנו את זה בנינו
- הכל טוב
ואם לא
- אני מעריך את ההתנצלות שלך, אבל לא מרגיש שאני יכול יכול לסלוח לך כרגע
- אני מעריך את ההנצלות שלך, אבל אני עדיין פגוע מהמעשים שלך
- אני מעריך את זה
- אני סולח
- אני שמח שהבנת את הטעויות שלך
- תודה, ואני מקווה שזה לא יחזור על עצמו
- אני שמח שסידרנו את זה בנינו
- הכל טוב
ואם לא
- אני מעריך את ההתנצלות שלך, אבל לא מרגיש שאני יכול יכול לסלוח לך כרגע
- אני מעריך את ההנצלות שלך, אבל אני עדיין פגוע מהמעשים שלך
"הכל טוב, הכל בסדר. סלחתי. רק אל תעשה את זה שוב"
ושוב, תלוי על מה מדובר
ושוב, תלוי על מה מדובר
1 כדאי לך
2 תכף תצטער יותר
3 ולכן אני צודקת
4 גם אני הצטערתי
5 והכי חכם סלחתי
2 תכף תצטער יותר
3 ולכן אני צודקת
4 גם אני הצטערתי
5 והכי חכם סלחתי
באותו הנושא: