7 תשובות
"הכל בסדר"..?
"סולח.ת"...?
"הכל בסדר לפחות אף אחד לא נפגע" אם אף אחד לא נפגע
סלחתי
הכל טוב
אם אתה סולח, אז
- אני מעריך את זה
- אני סולח
- אני שמח שהבנת את הטעויות שלך
- תודה, ואני מקווה שזה לא יחזור על עצמו
- אני שמח שסידרנו את זה בנינו
- הכל טוב

ואם לא
- אני מעריך את ההתנצלות שלך, אבל לא מרגיש שאני יכול יכול לסלוח לך כרגע
- אני מעריך את ההנצלות שלך, אבל אני עדיין פגוע מהמעשים שלך
"הכל טוב, הכל בסדר. סלחתי. רק אל תעשה את זה שוב"
ושוב, תלוי על מה מדובר
1 כדאי לך
2 תכף תצטער יותר
3 ולכן אני צודקת
4 גם אני הצטערתי
5 והכי חכם סלחתי