9 תשובות
תמחקי
אחלה תמונה
למחוק
אני אוהבת את התמונה.
תשאירי.
תשאירי.
אם את סומכת על החברה הזאת תמחקי
תהיי חברה טובה, ותמחקי זה יעשה רק טוב
תתאבד
ברו מה^
אל תמחקי!! חבל על הזכרונות
יש לך אופציה של ארכיון זה רק את רואה
את עושה על הקווים האלו הגדרות ואז ארכיון ואז יש לך לבחור ארכיון פוסטים או סטורים והכל וזה כל הסטורים שהעלת וכל הפוסטים שאת שמה בפוסט פשוט יש שלוש נקודות ולהעביר לארכיון במקום למחוק
יש לך אופציה של ארכיון זה רק את רואה
את עושה על הקווים האלו הגדרות ואז ארכיון ואז יש לך לבחור ארכיון פוסטים או סטורים והכל וזה כל הסטורים שהעלת וכל הפוסטים שאת שמה בפוסט פשוט יש שלוש נקודות ולהעביר לארכיון במקום למחוק
באותו הנושא: