9 תשובות
תמחקי
אחלה תמונה
אני אוהבת את התמונה.
תשאירי.
אם את סומכת על החברה הזאת תמחקי
תהיי חברה טובה, ותמחקי זה יעשה רק טוב
תתאבד
אל תמחקי!! חבל על הזכרונות
יש לך אופציה של ארכיון זה רק את רואה
את עושה על הקווים האלו הגדרות ואז ארכיון ואז יש לך לבחור ארכיון פוסטים או סטורים והכל וזה כל הסטורים שהעלת וכל הפוסטים שאת שמה בפוסט פשוט יש שלוש נקודות ולהעביר לארכיון במקום למחוק