8 תשובות
שכל הכבוד שלפחות הם תורמים במשהו זה עדיף על כלום, לא כולם בנויים לצבא
לא אכפת לי
כלום
שיעשו מה שהם רוצים שמרגיש להם לנכון
שיעשו מה שהם רוצים שמרגיש להם לנכון
שהם גברים
עדיף מלא לעשות כלום
עדיף מלא לעשות כלום
סבבה לגמרי, העיקר שתורמים למדינה איכשהו
פרזיטים
אנונימי
שיהיה להם בכיף
בסדר. לא לכולם מתאים צבא ולא כולם יכולים לעמוד בזה
באותו הנושא: