התחברות הרשמה

גרום, סטו או בוני?(בראול סטארס)

6 במאי 2024, 15:49
בראול סטארסמשחקBrawl Starsדמויותאינטרנט    
6 תשובות
סטו הכי מעצבן אז אותו
T
Tvgirl
סטו או בוני
כ
כל השמות תפוסים אז נתמודד
סטו
ס
סתם עוד ילד של קולנוע
הידעת שבוני זה חום בערבית
ז
זכר אלפא איכותי
סטו
צ
צדיק עם הצ'
סטו
מ
מישהו רוצה לשחק בראול סטארס?
באותו הנושא:
מי יותר טוב בראול סטארס גרום, באבל, סטו או גריף?
מי לבחור בבראול סטארס? בוני, סטו או נאני?
מישהו פה משחק בראול סטארס?
יש פה שחקני בראול סטארס ?
מישהו פה משחק בראול סטארס?
היי אנשים! אתם משחקים בראול סטארס?
יש בראול סטארס בעברית? עם כן איך עושים?
הסקין של גרום שנקרא פרנקגרום בבראול סטארס
מישהו פה משחק בראול סטארס?
יש מישהו שמשחק בראול סטארס?
מה זה בראול טוק בבראול סטארס?