3 תשובות
כי הם רוצים להיות מגניבים ולהנות
שיהנו להם למי אכפת
מסכימה איתך חלקית כי הם מתבגרים מהר ומתחילים גם לשכב לשתות וכאלה מזעזע מבחינתי אבל מסיבות זה לא החלק הכי גרוע
אני הייתי יוצא למסיבות בגיל הזה,אין שום בעיה כל עוד זה לא מסיבות שכוללות נוער מעל 16