7 תשובות
"אני טרנספורמר בלי הפורמר"
שיעזור לך השם
שואל השאלה:
בירצינות
בירצינות
אז פשוט "אני טרנס"
באיזו עוד צורה אפשר להגיד את זה
באיזו עוד צורה אפשר להגיד את זה
לא להגיד
אנונימית
שואל השאלה:
כן.. אבל זה מןזר
כן.. אבל זה מןזר
אני לא רואה צורך בהכרזות, תחיה כפי שאתה ויבינו לבד.
אנונימי
באותו הנושא: