5 תשובות
אם את אוהבת אותו אז תגידי לו גם
רק שבוע?
קצת מוקדם להגיד את זה לדעתי אבל אם את מרגישה אותו דבר אז תגידי לו
קצת מוקדם להגיד את זה לדעתי אבל אם את מרגישה אותו דבר אז תגידי לו
"גם אני אוהבת אותי"
"כמו שצריך."
"למה?"
"אימוגי של סבא שחור"
"כמו שצריך."
"למה?"
"אימוגי של סבא שחור"
שגם את אוהבת אותו
"היה נראה חתיך יותר כשהיית קשה להשגה , מצטערת. ביי"
באותו הנושא: