7 תשובות
לכי ללמוד ילדה
לכי תלמדי את לא תתחרטע גוו אנונימית גוו
גם לי אין חחח
אני גם אהבלה שלא לומדת ויש לי מחר מבחן!
חחח לי יש מחר מתכונת
תזיזי את התnת שלך ותתחילי ללמוד או שלא יהיה לך עתיד כי הציונים שלך יהיו גרועים ולא יהיה לך כסף ועבודה!!!!!
מקווה שעזרתי:)
אנונימית
תחשבי על הציון אחר כך!