6 תשובות
שואל השאלה:
טוב, תודהה!!
יש תיאוריה כזאת שאומרת ש90% מכל מי שלומד גיטרה פורש כשהוא מגיע לתקופה כזאת שהוא מרגיש שהוא תקוע או לא מתקדם לשום מקום, אבל אם את ממשיכה להתמיד ולא פורשת את תראי שבסוף תגיעי להישגים.
אל תחשבי על זה יותר מידי ורק תמשיכי להתאמן באופן קבוע, תשתפי את המורה שלך, אולי הוא ייתן לך עוד מוטיבציה.
תזכרי שאם תתאמני כמה שאץ יכולה את תמשיכי להשתפר גם אם את מרגישה תקועה כרגע.
חחח שנה וחצי זה כלום... תמשיכי ללמוד
אנונימי
תופים וגיטרה זה שונה בטכניקה ובגישה הגיוני שכלי אחד יהיה יותר קל ללמוד מאשר כלי אחר
תחשבי גם שלדוגמה כינור ממש קשה ללמוד
שנה וחצי בכללי זה לא נחשב הרבה זמן אבל אני גם חושבת שאת כן התקדמת ואת לא מרגישה את זה כי את מתאמנת כל יום ומתרכזת על מה שקשה לך יותר לעשות מאשר מה שהצלחת לעשות
אבל אל תוותרי, תמשיכי
שואל השאלה:
שנה וחצי בערך לא יודעת אם זה המון זמן בכללי אבל לדעתי זה המון זמן ושלמדתי תופים זה לקח לי חצי שנה וקצת
כמה זמן את כבר לומדת?