8 תשובות
הבנתי שהיו אמורים להעלות באחת לא יודעת מה קורה עם זה
הרכזת שלנו שלחה לנו בערך ב12 וחצי שיעלה בשעה הקרובה
שואל השאלה:
גם לנו שלחו ב12 וחצי ואני בלחץ ממש והאתר קורס
גם לנו שלחו ב12 וחצי ואני בלחץ ממש והאתר קורס
תמיד זה ככה האתר שלהם על הפנים
יהיה טוב בכל זאת :)
יהיה טוב בכל זאת :)
האתר עובד לי ואין ציוניםם
שואל השאלה:
איף למה כל שנה קורס הם לא מבינים שצריך עוד שרתים
איף למה כל שנה קורס הם לא מבינים שצריך עוד שרתים
אין ציונים עדיין
עובד לי הפורטל אבל לא העלו ציונים חדשים :(
אנונימי
באותו הנושא: