8 תשובות
הבנתי שהיו אמורים להעלות באחת לא יודעת מה קורה עם זה
הרכזת שלנו שלחה לנו בערך ב12 וחצי שיעלה בשעה הקרובה
שואל השאלה:
גם לנו שלחו ב12 וחצי ואני בלחץ ממש והאתר קורס
תמיד זה ככה האתר שלהם על הפנים
יהיה טוב בכל זאת :)
האתר עובד לי ואין ציוניםם
שואל השאלה:
איף למה כל שנה קורס הם לא מבינים שצריך עוד שרתים
אין ציונים עדיין
עובד לי הפורטל אבל לא העלו ציונים חדשים :(
אנונימי