5 תשובות
יש לך חודש עד הבגרות , אם את מרגישה שאת מסוגלת לחרוש ולעבור אז ממליצה לך אם לא תרדי ל3
אל תוותרי לעצמך. קחי מורה פרטי ותשפרי 4 יחידות. את תתחרטי על זה בהמשך. מניסיון
היי. זה תלוי האם את בכיתה י' או י'א? כי הייתי גם במצב שלך פעם
אנונימית
לרדת
לרדת מתמטיקה זה לא מקצוע כזה חשוב לפי דעתי אני בן בכיתה ט עושה 5 אנגלית 3 מתמטיקה וזה אחלה
באותו הנושא: