אתמול היא עשתה מסיבת יום הולדת עם חברים והיא אמרה יהיה מלא אלכוהול חשבתי סתם חברים קרובים שלה וזה ואז מסתבר שבאו מלא אנשים ובמיוחד גם בנים ואותי שאני חבר שלה ואני אמור הראשון לבוא להיות איתה בכלל לא הזמינה אותי וששאלתי אותה למה לא הזמנת היא אמרה "לא חשבתי שתרצה לבוא" כאילו למה שלא תשאלי אפילו יש לך שם פרקינg אנשים שאת לא מכירה בבית מה אתם חושבים שצריך להגיד לה רשמתי לה הודעה בווצאפ והיא ישנה?