5 תשובות
שואל השאלה:
המלון הכי טוב שהייתם בו באילת?
המלון הכי טוב שהייתם בו באילת?
הייתי שם ממש מזמן אבל היה מעולה ולפי מה שהבנתי הרמה לא ירדה
ממש טוב, יחסית יקר אבל שווה
אני הייתי שם עם ההורים שלי היה די נחמד
הייתי מזמן אני זוכר שהיה ממש אחלה
באותו הנושא: