10 תשובות
שואל השאלה:
זה בשביל לשלשל
זה בשביל לשלשל
אנונימית
ללחחח כן
כן אם תישני טוב
למה שתית קרטון חלב?
כן, אבל תלכי להתפנות זה יקל עלייך ואם את נהיית חולה, מקיאה וכדומה אז רצוי שתלכי לרופא..
אנונימית
היא לא תירד לבד, תצטרכי לרוקן אותה בעצמך. תקחי כמה גלילי נייר טואלט לשירותים ותתפללי. בהצלחה!
לא משלשל גם מ3 לא בטוח יקרה לך זה גנטיקה
כן
כן
באותו הנושא: