10 תשובות
סיכוי די קטן אבל אתה יכול לנסות לבקש ולומר להם למה זה מאוד חשוב לך
שואל השאלה:
בתכלס אבל אם אני ניגש להנהלה ומבקש שישימו אותי ב4 יחל לפי חוק הם לא יכולים לאסור עליי ולתת לי להיות ב4 יחידות נכון? המורה שלי אמרה שהם יכולים רק להמליץ לי בכמה יחידות אהיה אבל לא לאסור עליי לשבת ב4 או 5 יחידות אם אני רוצה
אנונימי
את האמת אין לי מושג.. נראה לי שבתכלס הם לא יכולים לא לתת לך בתכלס תכלס
זה לא עניין של איזה יחידות להיות, אתה צריך להצליח ולעבור במקצוע ולא להוריד את הממוצע.
יש כל מיני שיקולים
אתה יכול לבקש לתקופת ניסיון ולהוכיח את עצמך, זה אומר שתצטרך ללמוד ולהשקיע ממש כדי לא לרדת חזרה
שואל השאלה:
אבל אם אני מבקש להיות ב4 או 5 יחידות, הם צריכים לתת לי לעלות ובמידה ואכשל שם אז יורידו אותי?
אנונימי
אם אתה ממש תבקש הם גם לא חייבים להוריד אותך.. אבל פשוט יהיה לך ציונים לא טובים אם תכשל ולא תרד.. אבל כנראה יורידו אותך כן
שואל השאלה:
תגידו אם קיבלתי 70 והיה צריך 70+ כשלא עשיתי תרגיל שלם של גאומטריה אבל את השאר כן, יתנו לי לעלות?
אנונימי
שמע אני לא מורה אז אני לא יודעת את כל השיקולים שלהם אבל אתה יכול לנסות. 70 זה די 70+ אז יש לך סיכוי טוב אם קיבלת 70