6 תשובות
גם אני
אם את שומרת מטעמי דת והלכה (ולא נגיד מבריאות או אלרגיה או אידיאולוגיה מסוימת) אז זה קצת סותר ומוזר
ומה יוצא לך מזה
אנונימית
אני שומרת כי המשפחה שומרת אבל תכלס אני כן מאמינה.
שואל השאלה:
זה פשוט בגלל מסורת ושאני תמיד שמרתי מאז שנולדתי בגלל אמא שלי
זה פשוט בגלל מסורת ושאני תמיד שמרתי מאז שנולדתי בגלל אמא שלי
אנונימי
לא כבר לא
באותו הנושא: