תשובה אחת
אני לא חושבת. אני כרגע ב10 יחל וזה משהו שהבית עושה מול משרד החינוך, כי בסופו של דבר זה כמו מגמה נוספת - יש בסוף השנה בוחן שבא לבית ספר, אנחנו מקבלים ציון מגן מהמורה, הכל זה הבית ספר מתנהל מול משרד החינוך. תנסי/ה לדבר עם הרכז מחשבים אצלך בבית ספר אני בטוחה שהם יועילו יותר מסטיפס