7 תשובות
היא חושבת שאולי תדחו עוד פעם והיא לא רוצה לשאול כבר
שואל השאלה:
למה סיכון
למה סיכון
אנונימית
מה זאת אומרת מתביישת לשאול? לשאול מה?
שואל השאלה:
סליחה כתבתי בתשובה משהו שלא קשור
סליחה כתבתי בתשובה משהו שלא קשור
אנונימית
שואל השאלה:
לשאול אם היא רוצה שנלך למסעדה , כי כל פעם מישהי מאיתנו לא יכולה
לשאול אם היא רוצה שנלך למסעדה , כי כל פעם מישהי מאיתנו לא יכולה
אנונימית
שואל השאלה:
למה היא מתביישת לשאול ? מה היא מרגישה אם היא אומרת שהיא מתביישת לשאול ?
למה היא מתביישת לשאול ? מה היא מרגישה אם היא אומרת שהיא מתביישת לשאול ?
אנונימית
אולי היא מרגישה שהיא חופרת על זה, ואולי היא מרגישה שיש סיכוי שכבר מישהי משקרת, שהיא אומרת שהיא לא יכולה אבל פשוט לא בא לה להיות עם אותו ילדה
באותו הנושא: