8 תשובות
לא
אנונימית
בכלל לא
הייתי מחפשת איפה לקבור את עצמי
שואל השאלה:
חחח
לא אני אומרת להם לעשות לי לייק
שואל השאלה:
גם אם זה קצת דיכאוני?
אם זה דיכאוני אז טיפה הייתי מובכת