11 תשובות
די עם הטרולים
אתה נשמע כמו ילד בן 11
כי אי אפשר להגיע אליך כשאתה כל כך גבוה בשמיים ועף על עצמך.
תמצא בת שכן שמה עלייך
כי אתה לא
אנונימית
סימני פיסוק זה דבר טוב. אנשים שמעידים על עצמם, לא כל כך.
אנונימי
אתה לא יכול להעיד על עצמך.
אתה מתמסכן, וזה לא מושך.
תפוס קצת ביטחון. ואחד אמיתי, שאתה אשכרה יודע מה אתה שווה, ולא סתם חושב שאתה מושלם ושכל אחד אחר הוא הבעיה.
קצת מודעות.
כי הן לא רוצות אותך. לא כולן מעוניינות בגברים כמוך
אנונימית
תחפש מישהי שגם היא משכמה ומעלה
גם אני לא
בן כמה אתה?