11 תשובות
לכי תראי רופא או משהו זה לא תקין בכלל
אמ לא
רוב הסיכויים שהמדחום דפוק
שואל השאלה:
^
כל מדחום אפשרי מראה לי את זה אפילו מדחומים חדשים
אנונימית
ללכת לבדוק אצל רופא
יכול להיות שזה סתם בעיה במדחום, אבל זה נשמע לא תקין שזה תמידי ככה
לכי לרופא
שואל השאלה:
אמא שלי יודעת שיש לי חום גוף נמוך רוב הזמן והיא לפעמים נוגעת בי ותמיד אחרי שהיא נוגעת לרגע היא אומרת לי שהגוף שלי קר כמו קרח ואני לא מרגישה את זה,אני דווקא מרגישה בסדר עם מעלות כאלה לא מרגישה קור או משהו שזה מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל יאללהה אני אבדוק את זה כי זה באמת מלא זמן ככה
אנונימית
משונה
יותר הגיוני שהמדחום דפוק או שאת לא מודדת חום כמו שצריך
אף אחד לא דפוק זה חום גוף סבבה גם אצלי זה ככה
אולי את לא בודקת עמוק בפנים מתחת ללשון כי זה אמור לכאוב
אני חושבת שכדי לך לנסות במקומות אחרים..
אם גם בהם זה ככה לכי לרופא