4 תשובות
לא יודע מה זה. מקסימום תעשי העתק הדבק להכל במסמך חדש.
תעשי העתק ואז הדבק בדף חדש
ואז אפשר יהיה לערוך
ואז אפשר יהיה לערוך
שואל השאלה:
זהו שאי אפשר גם לעשות העתק הדבק
וגם במסמך לדש זה לא נותן לי לכתוב
זהו שאי אפשר גם לעשות העתק הדבק
וגם במסמך לדש זה לא נותן לי לכתוב
אז יש בעיה באפליקציה
באותו הנושא: