4 תשובות
לא יודע מה זה. מקסימום תעשי העתק הדבק להכל במסמך חדש.
תעשי העתק ואז הדבק בדף חדש
ואז אפשר יהיה לערוך
שואל השאלה:
זהו שאי אפשר גם לעשות העתק הדבק
וגם במסמך לדש זה לא נותן לי לכתוב
אז יש בעיה באפליקציה
באותו הנושא: