5 תשובות
שניהם
בחיים לא עברה לי מחשבה כזאת בראש על מישהו זר או מישהו שאני מכירה ואין בינינו כלום
גם וגם, אבל בנות בדרך כלל מתארות את זה (בינן לבין עצמן או לחברות) בניסוח שונה מ"איך אני רוצה לז*** אותה)
אף פעם לא קרה לי שחשבתי על דבר כזה, זה באמת נראה לי דוחה (משני הצדדים)
אם אני רואה מישהו שנראה טוב אני כן אחשוב שהוא נראה טוב אבל לא מעבר
אנונימית
בחיים לא ראיתי בחור שהיה מוצא חן בעיניי ביופי, רק מישהו אחד אבל הוא קטין..
(אין לו 18)
אז אין לי מה לעשות איתו.
כי אני הולכת לכיוון חתונה..