4 תשובות
שואל השאלה:
אין לי מושג גם הם ממש מעצבנים על המחיר
גם כאילו לא רק שאין לי דייט אין לי חברים בשכבה חח
אנונימי
ברור זה חוויה
כןכן חד משמעית!!
אני התלבטתי המון אם ללכת או לא והלכתי והיה לי ממש מדהים (: זאת פעם אחרונה שתראה את רוב השכבה שלך וכדאי לנצור את זה בזכרון חיובי.

למה אלף שקל? הפרום שלנו עלה באיזור ה400 לראש
שואל השאלה:
זה מטעם השכבה כי בא להם להשתכר
אנונימי