10 תשובות
כן, זה פרטי
אנונימית
רגע הבן זוג שלה?
התבלבלתי
אם זה הבן זוג שלה אז כן
זה חיים פרטיים שלה
זה משהו אישי שלה והיא לא חייבת לספר לך
אף פעם זה לא בסדר לשקר, אבל תמיד משקרים עם אינטרס. מאחר שהאינטרס שלה לא פגע באף אחד זה לא כל כך נורא
למה שאלת על זה?
זה לא ממש עניינך
לגיטימי שהיא שיקרה
שואל השאלה:
^ לא שאלתי היא פשוט אמרה לי את זה באיזו שיחה
אנונימית
אה אז היא לא הייתה צריכה לשקר אם היא העלתה את הנושא
אם את פתחת את הנושא, זה יכול להיות הגיוני שהיא שיקרה כי היא לא רצתה לספר - וזה בסדר שהיא לא רצתה, זה שלה.
אם היא פתחה וממש באה לדבר איתך אבל תכלס שיקרה לך אז היא יצאה ממש לא בסדר.
לפני שאת חושבת על אם זה בסדר או לא, תחשבי על למה לה לעשות את זה?
אולי רצתה להיראות מגניב אולי סתם לגרום לך לקנא.
בכל מקרה זה לא בסדר אם הסיבה היא שלילית.
אם נגיד יש סיבה טובה מאחורי כל זה אז זה בסדר כי זה חיובי איכשהו