7 תשובות
לא זה ולא זה. שניהם גרועים ולא יעילים. כבר תלכי למבחן אם מה שאת יודעת
מה שאת מרגישה לנכון
קומי מחר מוקדם עם כוחות ותלמדי
לא ללמוד
אה, בעצם אם את לא עייפה אז תלמדי
לקום בבוקר וללמוד
ממש לא מאוחר אם תלמדי עכשיו זה לא יעזור
באותו הנושא: