12 תשובות
אל תעשה את זה מוריד הכי כיף להיות אנשים חמים
להתנהג טוב כמו שאתה רוצה שיתנהגו אלייך ופשוט להיות טוב כי זה נטו האישיות שלך גם אני רציתי אבל הבנתי שזה לא האישיות שלי וזה סתם לא עושה לי טוב בהרגשה הפנימית שלי .
מי שלא יאהב את זה שאתה בן אדם חם כנראה לא צריך להיות חבר שלך וטוב שהוא לא חבר שלך
פשוט להיות קר ולהתרכז במה שחושב לך ומה שרק אחרים יבואו
שואל השאלה:
כל פעם שאני נחמד לאנשים אני נפגע מזה
מרגיש שעדיף להיות רע קצת
אנונימי
למה אתה נפגע מזה?
נכון אבל להפגע זה לא דבר רע זה אומר שיש לך רגשות
פשוט אל תיהיה נחמד מידי אתה יכול להיות נגיד ציני יותר אם זה יעזור לך לא יודעת משהו כזה אם הבנת
תלמד לא לקחת דברים אל הלב
שואל השאלה:
כאילו זורקים עליי
שאני נותן להם פרחים והם מביאים לי קוצים
אנונימי
מה אתה אומר... כן סיפור חיי אז פשוט אתה חייב לדעת להיות גם קצת אנוכי> בסופו של דבר לא לכל אחד מגיע קבלת פנים חמה כי לא כל אחד בא בטובתך, חלק באים להכיש אותך אז מהם צריך לשים לב
תהיי אמיתי לא צריך להיות מגעיל ולא צריך להיות נחמד מדי.
בשני המקרים מדובר בהצגה
אנונימית
נראה לי שאתה פשוט בן אדם טוב. אל תתן לאנשים רעים להוריד אותך לרמה שלהם .
מה שכן חשוב לעבוד עליו זה הצבת גבולות ולא להיות במקום של 'פראייר' או משהן כזה. חשוב גם להגיד את מה שאתה מרגיש כשאתה מרגיש אותו. זה יגרום לאחרים להעריך אותך יותר ולשים לב אלייך, שאתה בסהכ, גם בן אדם, עם רגשות תחושות מחשבות וכו . שים את עצמך גם קדימה, ביחד עם כולם
לא להיות זה סתם מגעיל
למה שתהיי ככה