5 תשובות
לא איבדת חוגר, אבל למיטב ידיעתי צריך להביא את הטופס שנשפטת ושילמת מת"ש
לגבי הכסף, הוא מופיע במערכת ואמור להתעדכן, במקרה הכי גרוע פונים למשרד ת"ש ויפנו אותך לשלישות או יטפלו בעצמם אם זה לא מועבר
לגבי הכסף, הוא מופיע במערכת ואמור להתעדכן, במקרה הכי גרוע פונים למשרד ת"ש ויפנו אותך לשלישות או יטפלו בעצמם אם זה לא מועבר
שואל השאלה:
מה לא איבדת חוגר כן איבדתי? אני אומר מניסיון היום המשרד היה סגור ובאתי את עצמי בלי דפים השאלה אם צריך טופס או משהו
מה לא איבדת חוגר כן איבדתי? אני אומר מניסיון היום המשרד היה סגור ובאתי את עצמי בלי דפים השאלה אם צריך טופס או משהו
אנונימי
^ התכוונתי אל עצמי :)
צריך את הטופס שנשפטת אחרת לא ינפיקו לך
צריך את הטופס שנשפטת אחרת לא ינפיקו לך
שואל השאלה:
לא נכון זה רשום להם במערכת היום הוצאתי אצלם
לא נכון זה רשום להם במערכת היום הוצאתי אצלם
אנונימי
^ אז כנראה שהשתנה מאז שהשתחררתי (שנתיים)
למרות שגם אז הכל הוזן במערכת ועדיין דרשו טופס מסודר
למרות שגם אז הכל הוזן במערכת ועדיין דרשו טופס מסודר
באותו הנושא: