3 תשובות
זה מה שאני הייתי עושה. אבל לא אחרי 19:00
שואל השאלה:
ברור, אבל כדיי כי אני מפחדת שהם יעלו על זה איכשו.. זה פעם ראשונה אם אני יעשה את זה
אנונימי
שלחי בפרטי