3 תשובות
זה מה שאני הייתי עושה. אבל לא אחרי 19:00
שואל השאלה:
ברור, אבל כדיי כי אני מפחדת שהם יעלו על זה איכשו.. זה פעם ראשונה אם אני יעשה את זה
ברור, אבל כדיי כי אני מפחדת שהם יעלו על זה איכשו.. זה פעם ראשונה אם אני יעשה את זה
אנונימי
שלחי בפרטי
באותו הנושא: