4 תשובות
את אמורה לעשות את המצגות שבאתר, ואם יש לך עוד שאלות את יכולה לשאול אותי בפרטי
שואל השאלה:
תודה רבה (:
תודה רבה (:
זה לומדות כאלה שאת קוראת את החומר ועונה על שאלות שאחריו. את יכולה למלא את זה כמה פעמים אני לא בטוחה שיש הגבלה ואת חייבת לסיים את כל הלומדות בציון של 80 לפחות.
אחרכך כשתסיימי ישלחו לך כבר מועד להגיע לתחנה ומלמדים אותך החייאה אני חושבת וחבישות ואז בוחנים אותך אבל ממש בקטנה ואז נראלי ראיונות ואז קורס 60
אחרכך כשתסיימי ישלחו לך כבר מועד להגיע לתחנה ומלמדים אותך החייאה אני חושבת וחבישות ואז בוחנים אותך אבל ממש בקטנה ואז נראלי ראיונות ואז קורס 60
זה שטויות רצח, לא מצפים ממכם שתזכרו את הדברים האלה בכלל, אני זוכר שבקורס 22 המדריכה שהייתה לנו הייתה ממש בהלם שאנחנו ידענו חנק מגוף זר לפני, אין למה להילחץ, בהצלחה