8 תשובות
^אל תומרי להם כלום זה יהיה סתם בזבוז אנרגיות שיומרו
אל תתיחסי אנשים מחפשים להציק בכוונה
שואל השאלה:
אבל למה
זה בשביל לעשות את עצמם טובים יותר? כי הם חסרי ביטחון? רוצים תשומת לב?
אבל למה
זה בשביל לעשות את עצמם טובים יותר? כי הם חסרי ביטחון? רוצים תשומת לב?
אנונימית
כן לא חסר כאלו אנשים לצערנו
כנראה הם מחפשים באמת צומת לב וחסרי ביטחון ממליצה להתרחק מאנשים
כאלה
כאלה
שואל השאלה:
והם תמיד אומרים לי למה את לא אומרת כלום
מה יש לי להגיד להם הם מטומטמים
והם תמיד אומרים לי למה את לא אומרת כלום
מה יש לי להגיד להם הם מטומטמים
אנונימית
תתעלמי תמיד יש לאנשים מה להגיד לא משנה מה
להתעלם מהאנשים האלה
באותו הנושא: