7 תשובות
שולח חיבוק מרחוק
בואי
קשה גם למצוא מישהי
נכון, עוד לא מצאתי את החיבוק האולטימטיבי
כי אנשים מתעסקים בשלהם
הלו גברת
הלו יש לך את עצמך ! יש יותר טוב מלחבק את עצמך ? מושלם בעיניי
הלו יש לך את עצמך ! יש יותר טוב מלחבק את עצמך ? מושלם בעיניי
מישהו לחבק זה עוד בסדר,מישהו שאוהב יותר קשה
באותו הנושא: