12 תשובות
אז למה לך לעבור?
ברור שכדאי
כן
זה נותן ערכים
זה נותן ערכים
את רוצה להיות בחברה דתייה ובבית ספר דתי? זה מחייב אותך בלבוש בתפילות ובהכול לדעתי הכי טוב בדתי שאין בנים חחח
אנונימית
תלוי כמה את מוכנה להשקיע את כל כולך באהבת השם, וכמה את מוכנה לתהליך כזה של חזרה בתשובה
בסופו של דבר לעבור לבית ספר דתי זה לא רק לשים חצאית ולהתפלל בבוקר זה יותר מזה זה גם שינוי נפשי ופיזי, זה שינוי בסביבה שלך ובאנשים שאת רגילה אליהם
ממליצה לחשוב על זה טוב לפני
בסופו של דבר לעבור לבית ספר דתי זה לא רק לשים חצאית ולהתפלל בבוקר זה יותר מזה זה גם שינוי נפשי ופיזי, זה שינוי בסביבה שלך ובאנשים שאת רגילה אליהם
ממליצה לחשוב על זה טוב לפני
למה את רוצה לעבור?
שואל השאלה:
כי אולי מלמדים שם ערכים יותר טובים ?
כי אולי מלמדים שם ערכים יותר טובים ?
אנונימית
שמעי אפשר להתקרב לדת גם לא רק בבית ספר
השאלה באמת כמה את רוצה את זה ואת צריכה לחשוב על זה יותר לדעתי
השאלה באמת כמה את רוצה את זה ואת צריכה לחשוב על זה יותר לדעתי
שמעי אני לא יודעת איך זה בבית ספר חילוני אבל אני לא חושבת שיש כזה הרבה הבדל
כן
בהצלחה
בהצלחה
מה שמלמדים שם זה לחזור בתשובה. לא עוברים בית ספר בשביל ללמוד ערכים, את לומדת אותם בעצמך
כן אני ממש ממליץ!
בהצלחה , צדיקה!
בהצלחה , צדיקה!
באותו הנושא: