7 תשובות
הלו גברת
אם את כבר עושה תורידי את הכל
אם את כבר עושה תורידי את הכל
שואל השאלה:
הקטע שמרגיש לי שזה יהיה כמו ילדה קטנה
מצד שני להשאיר טיפה זה גם מוזר
הקטע שמרגיש לי שזה יהיה כמו ילדה קטנה
מצד שני להשאיר טיפה זה גם מוזר
אנונימית
מה שיותר בריא
אנונימית
כאעלו נראה לי להוריד זה יותר אסטתי ונוח אבל מה שנוח לך אני אישית כאילו נגעלת וזה אז מורידה אבל אם את מעדיפה להשאיר תשאירי
כני לא חושבת שריק לגמרי קשור לילדה קטנה כי יש גם נשים בלי הרבה שיער גוף או בלי בכלל תעשי מה שטוב לך לדעתי אם את רוצה אז להוריד הכל
את עושה לייזר ביתי או במכון?
עדיף כבר להוריד הכל ולא להסתבך עם זה, ממילא רוב הנשים מגלחות שמה את הכל/ עושות שעווה אז כבר תעשי לייזר שלא תצטרכי לגלח